Alla inlägg den 21 november 2011

Av cecilia wallenius - 21 november 2011 18:51


I dag efter jobbet blev det först en liten sväng på stan innan jag åkte hem och sov middag. Och nu till kvällen fick jag ett litet fix ryk och satte bland annat upp en tavla i arbets rummet sen städade jag så att jag fick i ordning på mina böcker i hallen. Det gamla akvariet blev med städat och nu står det och väntar på att få gå ner till källarförrådet. För det ska nämligen ett nyare till sovrummet för jag saknade mina vänner som borde där det var lite tomt när man gick och la sig och även när man vaknade i morse men illa hopp mår bra och det trivs i sitt nua hem som ska vå lite mer dekoration. Nu sitter man och laddar för en stockholmsdag i morgon där jag kommer få träffa nya och gamla bekanta sen får man se när man kommer hem men enligt mina husdjur ska jag nog komma hem skapligt hoppas jag nu väntar snart tv och sen sängen så man orkar upp i morgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards