Alla inlägg under juni 2011

Av cecilia wallenius - 7 juni 2011 18:25


Idag har jag varit och jobbat. Men det var väldigt skönt att vara ledig lite extra. Efter jobbet så åkte jag och kollade bland annat på kläder till almedalen och även handlade lite. När jag kom hem satte jag i gång två maskiner tvätt och även två disk maskiner i morgon ska jag gå till biblioteket och lämna till baka lite böcker sen blir det en sväng på stan innan jag åker hem och städar sen får vi se om jag gör något mer kanske ska vara lite smart och handla till helgen så jag slipper de då. Annars kommer jag nog ta de lugnt.

Av cecilia wallenius - 6 juni 2011 18:34


I helgen har jag varit i Nyköping och hälsat på och njutit av vackra vädret de blev även en hel del besök i lekparker och sen blev det ett ärende på stan och lämnade till baka lite böcker. I dag har jag bara haft det skönt och åter fått njuta av sommarvärmen. Och även hunnit med lite tvätt i morgon ska jag åter ta och städa sen blir det en tur till bibliokeket med

Av cecilia wallenius - 4 juni 2011 15:59

det är väldigt skönt att vara lång ledig i dag har jag bara haft det skönt och tagit de lungt nu ska jag snart gå brt och äta mat sen får jag se när jag åker till Linköping om det blir i morgon eller på Måndag.

Av cecilia wallenius - 1 juni 2011 19:21


Japp då var sista dagen jobbad för den här veckan de köns helt underbart att vara lång ledig. Till helgen ska jag till Nyköping och hälsa på sen ska jag bara ta de lungt dag har jag ägnat mig åt lite städning och varit och köpt mer skivor så nu kan man bränna lite till kvällen kommer bli lugn och villa upp så man orkar med helgen. De kanske blir en ny tavla skissad de får jag se annars blir det mest av att njuta av försommarvärmen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards