Alla inlägg under april 2011

Av cecilia wallenius - 15 april 2011 18:33

japp de är de jag är väldigt glad att jag inte jobbar på helgena med för jag har blivit en riktig söömn tuta. När jag slutade jobbet ifdag så åkte jag och fixade lite nya växter till köket så nu ska jag bara ta och fixa nya till arbets rumet och gäst rumet med men de gör jag nog i morgon sen ska jag vår täda hela lägenheten såaatt den blir fin och vi får välk se om påsk kycklingana vill fram eller om dom gör som jultomtarna hoppar över de. Men i kväll ska jag bara njuta av livet och villa in för en riktig städ och fix helg sen ska jag sätta mig ute och njuta på minbalkong om solen skinner.

Av cecilia wallenius - 14 april 2011 19:52

ja de är de fatist för solen tittade fram mitt på dagen i dag odch de blev riktigt skönt, till och med så skönt som man kände för att snyga till sig lite så de blev ett besök hos frisan sen. sen åkte jag hem och njöt för mig själv

Av cecilia wallenius - 13 april 2011 19:50

japp de gjorden den i morse när jag vaknade så det blev att stanna hemma och njuta och plocka så got jag orkade. Nästa veka är de påsk då får man väl se om man har fått något påsk äg sen ska jag bara ta de lungt. Jag hoppas att vår värmen kommer till baka snart för de är skönare ute de

Av cecilia wallenius - 12 april 2011 18:04

japp i dag har jag börjat mitt nya liv jag ska få ordning på min vardag vilket kommer att kännas helt underbart sen har de väl inte hänt så mycket mer än att jag fortfarande mår kanon bra inom mig

Av cecilia wallenius - 12 april 2011 06:52

japp nu är de morgon tuvär så började inte min morgon som jag har planerat. den började med huvudvärk och ila mående så vi får väl se hur jag gör med denna dag men en sak är säker jag har börjat att blogga på rigtigt vilket är helt underbart

Av cecilia wallenius - 11 april 2011 21:19

japp de är jag faktist jag kan änkligen få hitta glädjen i mig och den bara sprular av enegi som jag inte vet vad jag ska göra med jag har defenetift inte någon kontakt med min föredetta far som beter sig som en skit stövel i mina ögon så där är de brutet för gått vad jag vet sen har ag kommit i ordning i min lägenhet så de är värkligen underbart att kännasigglad jag kan lova er nu börjar jag blogga på riktigt så häng kvar så ska ni få höra mer

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards