Alla inlägg den 3 april 2019

Av cecilia wallenius - 3 april 2019 17:58

Denna lediga dag började med att man låg kvar i sängen jag har inte riktigt vant mig att vara ledig en dag i veckan men det kommer nog när jag väl tog mig upp så tog jag och nästan gjorde klart 30 armband så nu saknar dom bara slut pära.

 

 

 

Framåt dagen tog man och åkte man och handlade lite. Jag har även fixat min cykel så nu kan man ta den i stället till och från jobbet vilket man kommer att göra hädan efter. Det är så underbart att må så här bra efter två år men det tog verkligen fart i somras då det kändes som att man blev träffad av något tungt det började då gå allt mer utför och jag orkade inte göra något mer än att se till att jag skulle må så bra det bara gick men krafterna tog snabbt slut men jag jobbade på som inget hade hänt tills för en månad sen då man skulle börja om på nytt med nya tider utan hundar och jag kan säga att hade man inte tagit det steget vet jag inte hur länge jag hade orkat att leva för jag var utmattad och är det fortfarande även om det är bättre idag än var det har varit. Jag såg i dag att man är en samlare inte på klockor men däremot armband till sin underbara klocka som man snart har haft i ett år

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards