Alla inlägg den 26 februari 2019

Av cecilia wallenius - 26 februari 2019 17:33

Denna dag startade man dagen utan stress och att sita framför datorn som man har gjort tidigare mornar nämligen jag satte och färglade en bild och bara njöt av livet.

 

 

 

Sen var det dags för dagens jobb där man kom överens med dom att vara ledig en dag i veckan för att må bra igen. När jobbet och hunden var rastad tog man och inhandlade en mjölk skummare så att man kan göra sig en cappucino eller chai late när man känner för det.

 

 

 

Jag började även att städa mitt vardagsrum och tog bort både dvd spelaren och alla cd skivor för jag har inte lyssnat på dom på ett bra tag efter som jag lyssnar via telefonen

 

 

Av cecilia wallenius - 26 februari 2019 17:33

Denna dag startade man dagen utan stress och att sita framför datorn som man har gjort tidigare mornar nämligen jag satte och färglade en bild och bara njöt av livet.

 

 

 

Sen var det dags för dagens jobb där man kom överens med dom att vara ledig en dag i veckan för att må bra igen. När jobbet och hunden var rastad tog man och inhandlade en mjölk skummare så att man kan göra sig en cappucino eller chai late när man känner för det.

 

 

 

Jag började även att städa mitt vardagsrum och tog bort både dvd spelaren och alla cd skivor för jag har inte lyssnat på dom på ett bra tag efter som jag lyssnar via telefonen

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards