Alla inlägg den 2 februari 2019

Av cecilia wallenius - 2 februari 2019 17:01

I dag gjorde jag äntligen min egen müsli jag smakade på den och den var riktigt god så den kommer jag verkligen att göra igen så att man kan variera med köpemusli tyvärr glömde jag inhandla en burk i dag men det kommer komma i veckan för jag orkade inte stå i kö för att handla lite till i dag. nu till kvällen tog man och prov smakade på sin först müsli som man gjorde och den var riktigt god så denna kommer jag verkligen att göra om igen så det receptet kommer jag verkligen att spara. För det var riktigt gott jag ska se om jag hittar något mer men kanske så att man kan variera med.

 

   

Av cecilia wallenius - 2 februari 2019 17:01

I dag gjorde jag äntligen min egen müsli jag smakade på den och den var riktigt god så den kommer jag verkligen att göra igen så att man kan variera med köpemusli tyvärr glömde jag inhandla en burk i dag men det kommer komma i veckan för jag orkade inte stå i kö för att handla lite till i dag. nu till kvällen tog man och prov smakade på sin först müsli som man gjorde och den var riktigt god så denna kommer jag verkligen att göra om igen så det receptet kommer jag verkligen att spara. För det var riktigt gott jag ska se om jag hittar något mer men kanske så att man kan variera med.

 

   

Av cecilia wallenius - 2 februari 2019 17:01

I dag gjorde jag äntligen min egen müsli jag smakade på den och den var riktigt god så den kommer jag verkligen att göra igen så att man kan variera med köpemusli tyvärr glömde jag inhandla en burk i dag men det kommer komma i veckan för jag orkade inte stå i kö för att handla lite till i dag. nu till kvällen tog man och prov smakade på sin först müsli som man gjorde och den var riktigt god så denna kommer jag verkligen att göra om igen så det receptet kommer jag verkligen att spara. För det var riktigt gott jag ska se om jag hittar något mer men kanske så att man kan variera med.

 

   

Av cecilia wallenius - 2 februari 2019 17:01

I dag gjorde jag äntligen min egen müsli jag smakade på den och den var riktigt god så den kommer jag verkligen att göra igen så att man kan variera med köpemusli tyvärr glömde jag inhandla en burk i dag men det kommer komma i veckan för jag orkade inte stå i kö för att handla lite till i dag. nu till kvällen tog man och prov smakade på sin först müsli som man gjorde och den var riktigt god så denna kommer jag verkligen att göra om igen så det receptet kommer jag verkligen att spara. För det var riktigt gott jag ska se om jag hittar något mer men kanske så att man kan variera med.

 

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards