Alla inlägg under november 2018

Av cecilia wallenius - 9 november 2018 15:50

I tisdags var det tio år sen man släppte bomben om att man var nära på att ta sitt liv. Jag hade då mått dåligt ända från sommaren och fram till den 6 november det året. Mina föräldrar fick inte veta något till en början utan jag släppte det till min första chef som blev min räddandeängel medans mina föräldrar hade nog med sitt. Jag var den enda av mina arbetskamrater som fick gå på Mia Törnblom det var igentligen menat till båda cheferna men den andra tog hand om sina föräldrar då. jag hade från sommaren fram till då bara sovit två timmar per natt på  grund av värkande fötter som höll på att ta livet av mig det hjälpte inte med smärt stillande tabletter som man kan tro utan det blev bara värre ända fram tills jag slutade jobba och äntligen fick villa ut efter som jag blev uppsagd januari året där på. Och i slutet av februari blev det en efterlängtad operation som gjorde att man fick livet tillbaka och i dag är man faster åt tre trollungar.

 

 

 

Jag firar även en vecka med min nya telefon i dag och jag älskar den fortfarande har börjat vänja mig att den är så snabb jäm fört med min gamla älska även plånboken till den så nu har man allt samlat på ett ställe när man ska ut och handla

 

 

 

trodde inte att jag skulle trivas iden så mycket som jag gör jag älskar den verkligen 

Av cecilia wallenius - 4 november 2018 11:09

Äntligen har jag fått min nya telefon så som man längtat jag hämtade den i fredags så denna helg har man fått bekanta sig med den jag är inte riktigt van med dess hemma knapp ännu men det lär man bli med tiden. I dag tog jag och kopplade in en högtalare som jag ska ha hos min mor.Och även tog och fixade internet så att man kan ha det på telefon när man är ute och reser jag ska även testa min nya plånbok till mobilen

 

 

Av cecilia wallenius - 1 november 2018 18:27

Denna dag blev inte som man tänkt från början det var meningen att man skulle ha jobbat i dag men efter som man inte hade sovit så bra natten till igår så ville mitt huvud något helt annat i dag så det blev att vara hemma i dag. jag tog i stället och fixade lite i mitt hem och hade en spa kväll.

 

 

 

I natt blir det blir det sista natten med min gamla telefon för i morgon kväll kommer man sova med sin nya  telefon så som man längtat efter det efter som min har en förmåga att spela död ibland så ska det bli skönt med en ny den har ett stort plus redan det är att den är dam fri vilket jag kommer älska. Så i kväll tog man och firade ut det gamla och in med det nya.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards