Alla inlägg den 14 november 2018

Av cecilia wallenius - 14 november 2018 17:50

Denna vecka ar det meningen att man skulle ha jobbat normalt igen efter att varit sjuk en vecka men så blev det inte jag var där och vände och blev hemma även denna vecka. Just nu hatar jag denna förkylning. Vill inte se den på ett bra tag när detta är över. I veckan har man bara tagit det lugnt och försökt att bli frisk så snart som möjligt. I dag kom ett av mina armband som jag ska ha på min klocka till jul.

 

 

 

Även årets jul te har kommit så nu är man redo för december. 

Jag kände för lite spa i dag för att pigga upp mig lite.

 

 

 

  Annars har jag bara tagit det lugnt och pysslat lite i morgon kommer det bli mer sånt men nu väntar sängen på en

 

Av cecilia wallenius - 14 november 2018 17:50

Denna vecka ar det meningen att man skulle ha jobbat normalt igen efter att varit sjuk en vecka men så blev det inte jag var där och vände och blev hemma även denna vecka. Just nu hatar jag denna förkylning. Vill inte se den på ett bra tag när detta är över. I veckan har man bara tagit det lugnt och försökt att bli frisk så snart som möjligt. I dag kom ett av mina armband som jag ska ha på min klocka till jul.

 

 

 

Även årets jul te har kommit så nu är man redo för december. 

Jag kände för lite spa i dag för att pigga upp mig lite.

 

 

 

  Annars har jag bara tagit det lugnt och pysslat lite i morgon kommer det bli mer sånt men nu väntar sängen på en

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards