Alla inlägg den 1 september 2018

Av cecilia wallenius - 1 september 2018 16:56

Äntligen är min lägenhet någorlunda städad så att man kan trivas i den igen vilket jag har gjort men man har inte haft tid att städa den efter som 90 armband skulle bli klara till september och ja dom blev det i måndags vilket känns underbart så i dag laddade man 15 nya rare armband och hoppas på att få klart till oktober jag har även märkt att jag ut viggat min dekar hyla md en hel del nya deckare vilket är helt underbart tack vare min storytel permuatation som ger mig både e-ljudböcker och e-böcker till ett fast pris per månad även musik har jag inte köpt på sistonde heller tack vare spotfy  där jag också betalar ett fast pris per månad. Så sa man kan väll säga att man har kommit in i den digitala värden på ett år och ja jag älskar det efter som man bara kan ta med telefon och plattan vart man vill och inte tänka på att ha extra böcker med sig efter som det är e böcker det enda är sladd för laddning och hörlurar eller högtalare eller både två vart man ska resa eller göra 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards