Direktlänk till inlägg 23 mars 2018

Fredag

Av cecilia wallenius - 23 mars 2018 16:50

Denna vecka har rullat på jag har rullat på. Jag böjar nu vänja mig vid lite digitalisering så som ljudböcker för det mesta dels går jag men ena  hörlur i örat även på jobbet men då är det musik som gäller  

jag äskar verkligen skyddet som gör telefonen damm fri.   

Annars är det strömmande ljudböcker jag lyssnar på mesta dels. Denna vecka blev även lite fix till min surfplatta så att man kan hålla bloggen i liv när inte datorn är med jämt plus att man kan skriva på lite på sa att min bok kan skrivas på   utan att ha med datorn viket kan vara skönt vid vissa resor som man kommer att göra fram över.  

Nu till kvälen tog man och snyggde till sit köksbord lite och bestämde mig för att snygga till listerna i hallen till helgen och även få ordning på lite annat i lägenheten

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia wallenius - Fredag 19 april 15:06

Då var det ett tag sen man uppdaterade lite igen då ja man har mått bra den sista tiden men har fastnat i att sticka en hel del vilket är roligt men man inser att min sticknings påse måste bli större så att min filt som man håller på med kan få plats...

Av cecilia wallenius - Söndag 24 mars 17:04

Jag  har verkligen kommit i gång med att sticka igne ja den har varit nere ett bra tag nu men för någon månad sen så blev man sugen på att ja göra klart det man på började en gång i tiden och nu är man fast vilket man tycker är kul. Och ja garn korge...

Av cecilia wallenius - Fredag 22 mars 17:26

På den sista tiden har jag strävat med att få klart en hel del som bara legat och väntat på att bli klar och ja lite ä allt klart som min variant på en os mössa där man bara ska blocka och ha en topps på den.       Även ett par av mina natt...

Av cecilia wallenius - Måndag 18 mars 14:51

På den sista tiden känns det som att man bara har stickat vilket stämmer en hel del. Min variant på en os mössa börjar äntligen ta sin form och bli klar vilket känns otroligt kul efter som den har legat ett bra tag och man inte orkat göra den klar me...

Av cecilia wallenius - Måndag 11 mars 15:33

Det är lite  mysigt att få klart en del i grå kväll så blev denna tavla klar som ska få vara i mitt arbetsrum.       Och i dag gjorde man klart första rutan i en av kuddarna till soffan dit in.       Jag fick även hem ett nytt för...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards