Alla inlägg den 24 september 2013

Av cecilia wallenius - 24 september 2013 18:36


I dag innan jag gick till jobbet tog jag och började på m,in andra handleds värmare som jag tog och gjorde klart när jag kom hem, från jobbet så nu har man två par handleds värmare. Det blev även lite garn köp så att jag kan göra klart en docka till min brorsdotter så hon kan få den när man ser henne nästa gång. Annars har jag bara haft en pyssel dag och även tagit och bakat mig lite bröd så att man har eget hembakat bröd i morgon när man vaknar, det har även blivit lite påtat med på mitt halsband jag håller på med så att även den kan bli klar snart för användning det har även hunit bli en sväng till biblioteket för att låna en ljudbok som jag hade reserverat och nu hade den kommit så det kommer nog att få bli att jag tar och lyssnar på den innan jag somnar i kväll nu ska man bog ta och fortsätta att njuta av kvällen och se vad morgondagen kan bjuda på men det blir nog lite stickat både i kväll och i morgon när man kommer hem efter jobbet

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards