Alla inlägg den 7 september 2013

Av cecilia wallenius - 7 september 2013 18:03


I dag när jag vaknade kände jag för att göra snyggt i akvariet och även ta och fylla på det med lite mer fisk lagom till höst mörkret tränger sig på och man vill bara vara inne och mysa då är det lite mysigt att ha ett snyggt akvarium dessutom med mer liv i så att man kan njuta riktigt ordentligt för med 17 nya liv i det så blev det riktigt snyggt och även med lite nya växter. Men det kommer nog bli lite mer till nästa helg av växt fronten i alla fall. Sen får jag väll se om det blir lite mer fiskar med för det är ju lite roligare nu när akvariet är så snyggt och man är så glad att man äntligen har fått bort det mesta av algerna. Annars har jag inte gjort så mycket en dag som denna förutom att fixat till två makrame armbands som saknade pärlor så nu är dom åter snygga igen. Det har även blivit lite stickat med så nu börjar även min andra randiga benvärnare ta form. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen så får jag se vad morgondagen kan bjuda på

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards