Alla inlägg den 16 juni 2013

Av cecilia wallenius - 16 juni 2013 18:02


I dag blev det fortsatt städning. Så nu kan man ta och njuta riktigt ordentligt av en väl städad garderob jag har även bestämt att jag ska ta och beställa en knyt platta så att jag kan ut öka mitt makrame knytande efter som jag har fastnat i det så till hösten ska det ta och bli lite halsband i makrame. För jag hittade lite mer smycken i makrame i mina inspirations häften som jag beställde så till hösten vet man i alla fall vad man tar och gör när mörkret faller på och när man bara vill vara vill vara inne och pyssla. Annars har jag inte gjort så mycket denna dag nu till kvällen tog jag och gjorde ett makrame armband men tvär så blev det inte helt perfekt så det blev att börja om från början men jag kan säga att jag get nu hur jag ska göra med kalv trådarna man drar i men det ska få bli lite längre så man kan knyta dubbel knut lite bättre och även så att man kan dra i dom när man ska ha det på sig så vi får väll se om det blir lyckat i morgon med det nya armbandet när man kommer hem från jobbet så kommer jag ta och knyta lite till. Det kommer även få bli några med pärlor i så man har och variera med. Nu ska jag ta och njuta av kvällen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards