Alla inlägg den 5 juni 2013

Av cecilia wallenius - 5 juni 2013 17:35


Jaha då har tio år gått sen man tog studenten och flyttade hemifrån och även skaffade mig jobb och varken lägenheten eller jobbet har jag kvar tio år senare. För jag skaffade mig snabbt ett nytt jobb bara några månader efter att jag hade varit arbetslös Visserligen i linköping men man är ju inte rädd att flytta på sig så efter några år boende i Nyköping så tyckte jag att det var dags att röra på sig lite och efter som jobbet fans i linköping så blev det en flytt dit och här har jag nu bort i tre år. Och även skaffat lite husdjur. Som livar upp hemmet lite. Jag har även hittat en pyssel ådra i mig genom att börja knyta makrame armband och snart kanske även lite halsband nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen och sen får vi se vad morgondagen kan bjuda på men då är man ju ledig och kan sova så länge man vill

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards