Direktlänk till inlägg 27 oktober 2012

Lördag

Av cecilia wallenius - 27 oktober 2012 16:36


I dag har jag ägnat mig för det mesta åt att städa hos mina husdjur och även gjort snyggt hos dem men lite nya växter och lite nya husdjur blev det med faktiskt så nu ska ja bara ta och spara i hopp till en luft pump och en lampa så att min skattkista jag inhandla i går kan få komma till sin rätt efter som jag nu har ett skeppsvraks tema med allt vad de innebär. Jag hittade även ett till gömställe passande temat så vi får väll se när det kan inhandlas med. Annars har jag tagit och gjort snyggt i lägenheten så att våran lilla gäst som man kommer få dela sängplats ska trivas men det tror jag att hon kommer göra. Jag har även blivit suggen på ännu mer fiskar så det kommer nog få bli några av dem med fast då i slutet på nästa månad. För då har jag förhoppnings viss fått rätt el som jag ska ha efter som dom ska byta ut elen i mitt hus jag har även en lösning för minna husdjur under de dygnet dom ska hålla på för ett 240 liters akvarium flyttar man ju inte på i det första tagen så alla minna hus djur kommer att få bo trångt ett dygn tills det är klart nu ska jag bara ordna billiga plastväxter och en batteridriven luftpump för det behöver ju lite syre även fast elen stängs av. Det har även blivit lite kol på garn till minna kuddar som jag ska ticka till sovrummet så nästa helg ska jag nog ta en sväng till garnaffären och köpa mig lite garn till minna kuddar sen lär jag sticka men det är ganska roligt och avkopplande att sticka det är nästan så att det är svårt att slita i från sig det i bland men man måste ju det i vissa fall för man måste ju äta och även dricka lite. Nu ska jag ta och sticka och fortsätta att njuta av resten av kvällen och ställa till baka klockan en timme efter som det är vintertid i morgon när man vaknar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia wallenius - Fredag 19 april 15:06

Då var det ett tag sen man uppdaterade lite igen då ja man har mått bra den sista tiden men har fastnat i att sticka en hel del vilket är roligt men man inser att min sticknings påse måste bli större så att min filt som man håller på med kan få plats...

Av cecilia wallenius - Söndag 24 mars 17:04

Jag  har verkligen kommit i gång med att sticka igne ja den har varit nere ett bra tag nu men för någon månad sen så blev man sugen på att ja göra klart det man på började en gång i tiden och nu är man fast vilket man tycker är kul. Och ja garn korge...

Av cecilia wallenius - Fredag 22 mars 17:26

På den sista tiden har jag strävat med att få klart en hel del som bara legat och väntat på att bli klar och ja lite ä allt klart som min variant på en os mössa där man bara ska blocka och ha en topps på den.       Även ett par av mina natt...

Av cecilia wallenius - Måndag 18 mars 14:51

På den sista tiden känns det som att man bara har stickat vilket stämmer en hel del. Min variant på en os mössa börjar äntligen ta sin form och bli klar vilket känns otroligt kul efter som den har legat ett bra tag och man inte orkat göra den klar me...

Av cecilia wallenius - Måndag 11 mars 15:33

Det är lite  mysigt att få klart en del i grå kväll så blev denna tavla klar som ska få vara i mitt arbetsrum.       Och i dag gjorde man klart första rutan i en av kuddarna till soffan dit in.       Jag fick även hem ett nytt för...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards