Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Onsdag

Av cecilia wallenius - 24 oktober 2012 17:35


Jag stannade hemma i dag med men i morgon är jag nog tillräckligt frisk för att ta och jobba. Så i dag har jag för det mesta sovit och stickat klart den sista kudden till min gäst soffa så nu ska jag bara ta och inhandla lite fyllnads vadd så att den kan bli helt klar men det gör jag nog i morgon efter att man slutat att jobba för då kommer det att så storstädning av lägenhet så att den är snygg när man ska ha en gäst boende här hemma. Det sdka även inhandlas lite nya växter till akvariet och en växt till mitt sovrums fönster. Jag funderar även på att ta och inhandla lite mattor till sovrummet med nu när det kommer bli snyggt med hemstickade kuddar till min säng. Som jag ska ta och sticka lite på. Det har även blivit ett sug att fylla akvariet med lite mer fisk så det lär nog bli det med. Äntligen är alla kuddarna till soffan klara nu ska bara den sista fyllas och sys i hopp. Sen jag jag nog ta och sy mig ett lapp överkast dit så att det blir riktigt mysigt att sitta i sen jag har även börjar på lite kuddar till min säng i sovrummet så dit ska jag med ta och sy fodral men nu tänker jag ta och börja på ett par sokor som kan få värma frusna fötter när man sover.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia wallenius - Söndag 24 mars 17:04

Jag  har verkligen kommit i gång med att sticka igne ja den har varit nere ett bra tag nu men för någon månad sen så blev man sugen på att ja göra klart det man på började en gång i tiden och nu är man fast vilket man tycker är kul. Och ja garn korge...

Av cecilia wallenius - Fredag 22 mars 17:26

På den sista tiden har jag strävat med att få klart en hel del som bara legat och väntat på att bli klar och ja lite ä allt klart som min variant på en os mössa där man bara ska blocka och ha en topps på den.       Även ett par av mina natt...

Av cecilia wallenius - Måndag 18 mars 14:51

På den sista tiden känns det som att man bara har stickat vilket stämmer en hel del. Min variant på en os mössa börjar äntligen ta sin form och bli klar vilket känns otroligt kul efter som den har legat ett bra tag och man inte orkat göra den klar me...

Av cecilia wallenius - Måndag 11 mars 15:33

Det är lite  mysigt att få klart en del i grå kväll så blev denna tavla klar som ska få vara i mitt arbetsrum.       Och i dag gjorde man klart första rutan i en av kuddarna till soffan dit in.       Jag fick även hem ett nytt för...

Av cecilia wallenius - Söndag 3 mars 17:41

Denna söndag tog man det rätt så lugnt men man samlade lite krafter för att fixa lite i sitt arbetsrum denna kommer få agera lite framöver eftersom man nu har kommit i gång med sin stickning igen och man har lite i man vill kopiera ut i sina sticknin...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards